mcagleijm.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Merel

Toke korver

Lieve Merel ,wat een. Leuk verhaal zo blijf ik goed op de hoogte.Het was. Ook erg leuk dat ik jouw op skyp zag,zo. Zijn we toch bij elkaar.welterusten ,morgen weer gezond weer op. Veel liefs oma Toke. Ps. Leuk die foto,s met je vriendinnen.dag hoor.

opa en oma

heerlijk Merel dat je het zo goed naar je zin hebt,wat een leuke verhalen vertel je,we zijn super trots op je.
kijken uit naar het volgende verslag.liefs opa en oma

Toke korver

Lieve merel ,Hoe gaat het met? Gaat leuk met de kinderen? Hier alles goed ,ik heb weer leuk gebridge. Ben gisteren even op de koffie bij Carola geweest. Ze heeft de kamer keuken en de gang geschidert .zo mooi en netjes gedaan ik ben trots op haar.straks ga ik even mijn zus helpen die is nog niet goed. Verder alles prima. Tot de volgende keer. Liefs oma Toke.